منبروتبیین چهارچوبهای دین(دین شناسی)

منبروتبیین چهارچوبهای دین(دین شناسی)

بسم الله الرحمن الرحیم.
سلام.به لطف خدا وبلاگی که آغازبه کارمیکندجهت تبیین مباحث دینی وروشن کردن جایگاه دین درابعادمختلف زندگی است ومنبرهاوبیانات ودیدگاه های حجت الاسلام الهی منش بیان میشود.امیدوارم مورداستفاده عزیزان قراربگیرد.وحقیرراازدعای خیرتان محروم نفرمایید.

کلمات کلیدی

بایگانی

پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۱۰ ب.ظ

۰

احترام مادر

پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۱۰ ب.ظ

گناه کسی را گردن نمیگیرم٬

گناه کسی را نمیشورم٬

فقط حقیقت را میگویم:


در مراسم عزاداری شرکت کردم٬


از قضا٬

روضه حضرت زهرا بود


نبودید ببینید٬

چگونه برای مادر سادات عزاداری میکردند٬


از عزاداری انها٬

من هم به وجه امدم٬

و گریه ها برای مادرم زهرا کردم


اما در اخر هیئت فهمیدم٬

گریه ها و لطمه های من بیهوده بوده٬



من که انقدر برای مادر سادات احترام قایلم٬

برای مادر خود

هیچ احترامی قایل نیستم٬


مادر٬

مادر است رفیق٬

احترامش واجب است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۲
مسافر ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی